Informatie

Volgend op de maatregelen en richtlijnen van de overheid betreffende het coronavirus (COVID-19), zijn bij Novy de nodige maatregelen getroffen om de gezondheid van onze klanten en medewerkers te bewaken. Dit heeft een impact op bepaalde van onze service aspecten. Hieronder een kort overzicht:

Ons customer service team blijft volledig beschikbaar om alle vragen te beantwoorden. Bestellingen worden opgenomen en de producten worden nog steeds uitgeleverd.

 

Onze service blijft actief, echter wel beperkt tot het uitvoeren van essentiële herstellingen. Indien je een afspraak voor interventie wenst, kan je contact opnemen en zal deze ingepland worden. Om de verspreiding van het virus tegen te gaan nemen onze techniekers alle voorzorgsmaatregelen op vlak van hygiëne.

 

De Novy webshop blijft doorlopend beschikbaar zonder onderbreking van uitleveringen. De levertijden kunnen iets langer zijn dan normaal, door de drukke tijden voor de pakjesdiensten.

 

  • Showroom

Onze showroom te Kuurne is gesloten. Heb je een vraag of wens je advies, dan kan je ons bereiken ons customer service team.

 

De situatie wordt dagelijks opnieuw beoordeeld. Indien dit een impact zou hebben op gemaakte afspraken zal je op de hoogte gebracht worden. Gezien de uitzonderlijke omstandigheden vragen we begrip hiervoor.

 

Ontdek onze Novy producten

Vind een verkooppunt in de buurt

of Bezoek de Novy showroom.